fbpx

De tijd van alle papier af te drukken en af te geven bij de boekhouder, zijn voorbij. Go with the flow en vooral: let's go digital. Bij Finum Accountants hebben we goed nagedacht over welke tool we nodig hadden en ClearFacts sprong in het oog.

Clearfacts

Als ondernemer wil je graag een duidelijk overzicht hebben en we hebben gemerkt dat er geen grote fans zijn van het pure papieren gebruik tijdens administratie. In de wereld van digitalisatie, zijn er vele oplossingen die beweren de juiste 'fix' te zijn voor ondernemers.

Ons team is doordacht aan de slag gegaan en heeft na een interne procedure gekozen voor ClearFacts als oplossing tussen de boekhouder en de klant.

Via dit systeem, kunnen onze klanten eenvoudig documenten aanleveren en via een slimme én efficiënte verwerking (met online archief), heb je ook inzicht in jouw boekhouding. Nodige integraties met bijvoorbeeld een bestaand CRM-systeem zijn op 1-2-3 opgezet.

En niet te vergeten: met de app kan je ook - waar ter wereld - even alles nakijken (of dat restaurantbonnetje makkelijk inscannen ;-) )

Makkelijkere flow en overzicht voor iedereen

Op deze manier kan onze klant doorheen de maand of kwartaal (afhankelijk van de frequentie voor btw-aangifte) alle nodige documenten opladen. De opdeling voor de documenten (aankoop - verkoop - diversen) is helder en duidelijk, ook voor iemand die geen achtergrond in hoekhouding heeft.

Ons team verwerkt de documenten en zo heb je op jouw persoonlijke dashboard een overzicht van de huidige staat binnen jouw onderneming.

Ook hebben beide partijen (Finum Accountants en de klant) een vlottere manier om het totale overzicht te bewaren. En bij cijfers, is dus nooit een slechte insteek om te kiezen voor de juiste oplossing.

Nog vragen? Neem dan zeker contact met ons op.